FAQ

Znajdz odpowiedz na pytanie

„Miejsce dedykowane wzornictwu na świeżym powietrzu.”

Lokalnie zaprojektowane i wykonane meble oraz donice z trwałych, solidnych materiałów. Łączą się z międzynarodowymi produktami designerskimi, aby dostarczyć kompletną gamę mebli zewnętrznych i akcesoriów.

 

– Zespół sklepu Cemart

FAQ to pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdź szybko odpowiedź na swoje pytanie.

Jaki jest czas dostawy?

Dostawa naszych produktów wynosi standardowo od 4-6 tygodni. Produkty tworzone są na zamówienie i wysyłane prosto ze Szwajcarii. Istnieje możliwość, że termin zamówienia się wydłuży. W takiej sytuacji zostaną Państwo. otym poinformowani drogą mailową.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu, wybierz produkt oraz zaznacz rozmiar, kolor i ilość produktów, a następnie dodaj produkt do koszyka. Tam potwierdź wybrane przez Ciebie produkty. Następnie wpisz dane do wysyłki oraz wybierz najwygodniejszą formę płatności. W kolejnym kroku potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Na koniec zobaczysz podsumowanie całości, a gdy wszystko się zgadza, przejdziesz do płatności. Należy opłacić zamówienie. Po dokonaniu płatności powinno automatycznie przenieść Państwa na stronę finalizacji zamówienia. Właśnie w taki sposób zamawiasz wygodnie produkt w sklepie cemart.pl.

Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas zapytanie na adres sklep@cemart.pl.

Czy sklep cemart posiada showroom lub sklep stacjonarny?

Niestety na chwilę obecną nie posiadamy sklepu oraz showroomu.

Ile wynosi okres gwarancji?

Gwarancja na nasze produkty wynosi 5 lat.

Ile kosztuje transport i dostawa?

Wszystkie zamówienia na naszym sklepie realizowane są z darmową dostawą.

Chcę zareklamować produkt. Co zrobić?

Jeśli chcesz zareklamowac produkt kupiony w naszym sklepie napisz na sklep@cemart.pl oraz dołącz w wiadomości zarówno zdjęcia uszkodzonych elementów, jak i również numer zamówienia.

Jak wygląda dostawa zamówienia?

Małe produkty (do 30 kg) są dostarczane oraz wnoszone bezpłatnie przez kuriera(niezależnie od piętra).

Większe produkty (powyżej 30 kg) dostarczane są do tzw. “pierwszych drzwi”. Oznacza to, że produkty zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania. Najczęściej produkty powyżej 30 kg dostarczone są na palecie. 

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Produkty wysyłane są zazwyczaj od 4-6 tygodni po złożeniu zamówienia.

W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twojej paczki.

Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień lub godzinę?

Niestesty nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień lub godzinę.

Czy istnieje możliwość zmiany rozmiaru/koloru mebli lub donic?

Meble i donice oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru. Natomiast jeśli chodzi o kolory – część.  z naszych produktów ma możliwość pomalowania ich na dowolny kolor (RAL) lub na wybrany kolor z palety Blush. Więcej o kolorach przeczytasz tutaj. Jeżeli jakiś produkt nie ma możliwości wyboru RAL lub BLUSH, prosimy o kontakt i sprawdzimy czy istnieje możliwość pomalowania. na niestandardowy kolor. 

Czy istnieje możliwość zmiany designu poszczególnych elementów produktu?

W naszej ofercie istnieje opcja “custom made“, czyli projekty na zamówienie. JEśli masz jakiś pomysł, napisz do nas, a my postaramy się twój pomysł zamienić w rzeczywistość. 

Moja płatność została odrzucona. Dlaczego? Co teraz?

Jeśli nie możesz zrealizować płatności, upewnij się, czy:

  • Twoje dane (imię i nazwisko, adres oraz kraj) zgadzają się z tymi na Twojej karcie
  • nie ma żadnych utrudnień technicznych po stronie dostawcy wybranej usługi płatniczej
  • masz wystarczające środki, aby dokonać zakupu
  • nie upłynęła ważność Twojej karty
  • nie używasz anonimowego serwera proxy
  • wprowadzony został poprawny kod CVC

Jeśli nadal nie możesz zrealizować płatności, skontaktuj się ze swoim bankiem lub dostawcą wybranej usługi płatniczej w celu ustalenia, dlaczego Twoja płatność została odrzucona.

Zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym na dane:

CEDA Sp. z o.o.
Krupniki, ul. Makowa 16
15-641 Białystok
Numer konta: BANK PEKAO SA 08 1240 5211 1111 0010 3954 2369

Jaki jest koszt zwrotu zamówienia?

Zwrotu klient dokonuje na swój koszt.

Konsument może zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do naszej firmy nie później niż 14-tego dnia od daty otrzymania towaru. Zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy można dokonać przesyłając mail na adres: sklep@cemart.pl lub przesyłając pismo za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia i nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany produkt musi być kompletny oraz posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

W przypadku, gdy po sprawdzeniu zwrócony artykuł znajduje się w innym stanie niż pierwotnie wysłany do odbiorcy, np. w przypadku zaistnienia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych wynikających z montażu lub demontażu, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kosztów części zamiennych lub utraty wartości spowodowanej tym uszkodzeniem.

Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 7 dni roboczych.

Adres zwrotu:

CEDA Sp. z o.o.
ul. Szosa Knyszyńska 1
15-694 Białystok

Jak anulować złożone zamówienie?

Aby anulować złożone wcześniej zamówienie, wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: sklep@cemart.pl

Jakie metody płatności oferujecie?

Możesz wybrać spośród najpopularniejszych i najbezpieczniejszych metod płatności:

– Przedpłata (przelew bankowy lub pocztowy)
– Karta kredytowa/debetowa
– Masterpass
– PayU
– Blik
– Apple Pay
– Google Pay

W naszym sklepie nie można wybrać płatności za pobraniem, ponieważ wszystkie zamówienia realizowane pod klienta i wysyłane prosto ze Szwajcarii.

Jak mogę użyć kodu rabatowego?

Aby zrealizować kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka. Przejdź do koszyka i wpisz kod promocyjny w zakładce pod zamawianymi produktami. 

Jak złożyć reklamację?

Reklamację złożysz mailowo, wysyłając szczegóły na adres: sklep@cemart.pl

Gdzie znajdę Waszą politykę prywatności?
Nasza polityka prywatności znajduje się po linkiem wwww.cemart.pl/polityka-prywatnosci/.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie wysyłki zakupionego towaru, skontaktuj się z nami: 

11 + 15 =

0